27 Mart 2013 Çarşamba

Facebook Paylaşımları

Geceleri Yattığım Yastığa Sor Beni,
Çekinme O Anlatır Sana Herşeyi ..

İçimde büyütmüyorum hiç bir şeyi,çok
umursamıyorum ve çok anlam yüklemiyorum artık
hiç bir şeye,herkesin fedakarlığınıda vefasızlığınıda
gördü bu koca yürek,, mutlu olduğum için değil
güçlü olduğum için gülümsüyorum her zaman ve sadece tek bir cümle kullanıyorum artık ;'' HERŞEYİN
HAYIRLISI''..


" Özlemin Tarifi Yok," Kim Ne Demi$se Sebebi
Caresizlik!... Yanimdayken Bile Sana Doyamazken,
Nasil Anlatilirki SENSÌZLIK!...!..


Biz Çeketimizi Omuzumuzda taşıyanlardan Değiliz
Biz Aşkımızı Kalbimize Nasır Tutarak Sevenlerdeniz.


Her Önüne Gelene;
Seninle Bir Ömür Geçirmek İsyorum Dersen Eğer, O’da Sana Öyle Bir “GEÇİRİRKİ” Bu Sana Bir Ömür
Yeter Zaten…!!!

Ey kalp..!.
Sen sen Ol, kimsenin kalbini kırma,
Dikenin ucundan çıkta, Edep çizginden çıkma.


Bir gün halife Leyla'yı çağırıyor ve diyor ki ;
"Sen, O musun ki Mecnun senin için dağlara, çöllere
düştü, senin için yana yakıla dolaşıyor,sen diğer
güzellerden hiç güzel değilsin ki..."
-Leyla cevap verir;
"Sus...Çünkü sen Mecnun değilsin..

0 yorum :

Yorum Gönder