18 Ocak 2015 Pazar

Burhan Altunbas ( Skype : turkes52 ) Açıklaması

 Sitesine tema kurulacak olur yardımcı olurdum, bir düzenbaz tarafından tam 4 bin tl dolandırldı  tek kuruş dahi talep etmeden o düzenbazın peşine düştüm ve Eren Yıldız diye biri oldugunu buldum bu ne mi ? yaptı yazıyı ve skype konuşmalarını okuyun ne yaptığını görün

"İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini"


Suat Çalışkan   isimli şahsın ( ortağı oluyor ) yaptıgımız işlerden kalan 375 tl borcunu kendisinin yıl başından sonra ödeyecegini söyledi. Resimli kanıt :



Yıl başı geldi geçti bana ödemeyi yapacagını söyledigi gün ödemeyi yapmadı ( yalan olmasın yıl başı öncesi link alırken 75 tl ödedi geriye 300 tl kaldı )  kalan 300 tl ödemeyide 9 - 10 ocak gibi yapacagını söyledi kendisine o gün hatırlatma yaptım 12 ocak pazartesi ödeyecegini söyledi o günde ödeme yapmadı, çarşamba günü dedi yine ödeme yapmadı.



En son cuma günü ödeyecekti yine ödemedi ve elemanı yolladım bankamatik bozukmuş dedi ve o saatten sonra pc başında oldugu halde hiçbir cevap vermedi ta ki 19 ocak 2015 01:57 linkleri kaldırdıgımı söyledikten 4 dk sonra 02:01'e kadar o konuşma ile ilgilide ekran görüntüleri aşağıdaki gibidir.









Burhan Altunbas

 ( skype : turkes52 ) denen dangalak.

1.) Söz ile gün verip, söz verdigin günlerde ödemeni yapmıyor, sözünü tutmuyorsun.

2.) Madem ödeme g*tüne zor gelecek niye sözünün eri olmayan suat çalışkanın ödemesini üstlenip onun borcunun altına giriyorsun ?

Ne demiş atalarımız ?  Yiyemiyecegin Y** altına yatmayacaksın.

Not : Benim yaptıgım  300 tl ödemesini yapmadıgı için, benden aldıgı 250 tl ederindeki linklerini kaldırdım hesabımı kapattım. Beni 2008 yılından bu yana piyasada tanıyan zaten tanıyor kimsenin ekmeginde gözüm olmaz lakin bir söz var "Sinek küçüktür ama mide bulandırır" misali bu açıklamayı yapma geregi duydum.

0 yorum :

Yorum Gönder